19 marca 2020

#RzecznictwoPracowników

#Rzecnictwo Pracowników (Employee Advocacy) to promowanie organizacji przez jej pracowników. Bazuje na założeniu, że komunikacja, która wychodzi od samych pracowników, wzbudza zawsze większe zainteresowanie i ma większą wiarygodność niż ta firmowa. Interesariusze (klienci, partnerzy, potencjalni pracownicy, udziałowcy itp.) mogą poznać osobiste emocje i przemyślenia dotyczące pracy, produktów i usług, a nie jedyne przygotowane oficjalne materiały firmowe. Wprowadzenie programu #Rzecznictwa Pracowników w firmie przekłada się pozytywnie nie tylko na wizerunek marki, ale także i przede wszystkim na procesy rekrutacyjne i sprzedaż

DO KOGO JEST KIEROWANY PROGRAM ?

Profesjonaliści zainteresowani potencjałem social media i tym jak działać efektywnie przez LinkedIn aby spełnić swoje cele biznesowe i osobiste.

Profesjonaliści które chcą zacząć promować się w Internecie i tworzyć swoją silną markę osobistą jak i wzmacniać markę firmową.

Profesjonaliści zajmujący się sprzedażą, którzy chcą dowiedzieć się jak LinkedIn może wspomóc ich działania.

NA JAKIE POTRZEBY ODPOWIADA?

  • Chcemy zaangażować pracowników w komentowanie / publikowanie treści związanych z działaniem firmy, aby dobrze ją prezentować.
  • Nie umiem umieścić narzędzia LinkedIn w swojej codziennej strategii działań.
  • Chciałbym wypromować siebie i swój zespół ale nie wiem jak to zrobić na LinkedIn.
  • Pozyskiwania nowych kontaktów sprzedażowych na LinkedIn.
  • Angażująca komunikacja z potencjalnym klientem, pracownikiem czy usługobiorcą.
  • Proces tworzenia i angażowania społeczności w wartościowe treści.

Szukasz rozwiązań dedykowanych dla Ciebie i Twojej Firmy ?

Napisz do mnie!